نگاهی به عملکرد هشت رئالی که در تیم منتخب یورو قرار گرفته اند
 
مرجع خبری رئال مادرید


مرجع خبري رئال مادريد : بازیکنان رئال مادرید یوروی خوبی را داشتند . هشت تا از آنها در جمع 23 بازیکن برتر تورنمنت قرار گرفتند : کاسیاس ، راموس ، ژابی ، کریستیانو ، په په ، کوئنت رائو ، اوزیل و خدیرا . بنزما ناکام فرانسه بود و آلبیول هم فرصت بازی پیدا نکرد . البته از ارزشهای آربلوا نباید غافل شد چرا که از پس وظایف تدافعیش نظیر مهار ریبری و رونالدو به خوبی ر آمد .
سفیدها همچنان در کنار سیتی ، گلزن ترین تیم تورنمنت بودند . رئالی ها هشت گل زدند : کریستیانو سه تا ، ژابی دو تا و په په ، خدیرا و اوزیل هر کدام یکی . ولفسبورگ با 5 و آرسنال و بایرن با 4 گل در رکورد های بعدی بودند . کاسیاس هم بهترین آمار را در زمینه گل نخوردن داشت .
راموس ، بهترین بازیکن نمره بندی یورو
راموس با ماموریت پر کردن جای پویول در مرکز خط دفاع به یورو آمد . نه تنها این کار را کرد بلکه توسط یوفا به عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد و پس از بازی با ایتالیا حتی بالاتر از رونالدو قرار گرفت .
این بازیکن یک گل چیپ زیبا از روی نقطه پنالتی به پرتغال زد تا بتواند پاسخ منتقدانش را بدهد . در فینال مقابل ایتالیا ، او فوق العاده بود . یازده توپربایی کرد و فقط سه خطا انجام داد .

کاسیاس ، حیاتی مقابل پرتغال و کرواسی
کاپیتان باز هم توانست که تاثیرگذار باشد . 16 بار توپربایی کرد ، فقط یک گل دریافت کرد و بهترین دروازه بان تورنمنت بود . توپی که از راکیتیچ مقابل کرواسی گرفت ، به یاد ماندنی بود یا ضربه فوق العاده ای که از کابای مقابل فرانسه گرفت . مقابل پرتغال هم پنالتی موتینیو را مهار کرد . در فینال توانست که نبردش را با بوفون ببرد .

ژابی ، ستاره برد مقابل فرانسه
ژابی یکی کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی اسپانیا در میانه زمین بود . مقابل فرانسه بهترین بازیش را در تیم ملی اسپانیا داشت که هر دو گل بازی را زد و بهترین بازیکن میدان شد . در طول یورو ، دومین بازیکن از نظر پاس سالم با 518 پاس بود که فقط ژاوی با 571 پاس بالاتر از او بود .

کریستیانو ، بهترین در پرتغال
او یک یوروی فوق العاده داشت و یک تنه پرتغال را تا نیمه نهایی رساند . سه گل زد ، 37 شوت زد و چهار توپ را به تیرک زد . بازیش مقابل هلند در دور گروهی شگفت انگیز بود .

په په ، یک گل ، یک بار بهترین بازیکن میدان و فقط دو خطا
ستاره خط دفاع پرتغال بود . تورنمنت فوق العاده ای داشت . فقط 2 خطا انجام داد و دوازده خطا رویش انجام شد . او در ساختار تدافعی مستحکم بود و 48 توپ ربود و مقابل دانمارک گلزنی کرد و بهترین بازیکن زمین شد .

کوئنت رائو ، یک یوروی عالی
او با هدف اثبات خودش به اوکراین و لهستان رفت و توانست که یکی از بهترین های پرتغال باشد . مقابل دانمارک یک پاس گل کلیدی به وارلا داد . اعتماد به نفس از دسته رفته اش را بازگرداند .

اوزیل ، مرد فانتزی برای آلمان ها
اولین بازیش در یورو عالی بود : 43 پاس سالم و نه پاس اشتباه . او تورنمنت را با سه پاس گل تمام کرد . هر چقدر تورنمنت جلوتر رفت ، عملکردش به خاطر خستگی ضعیف تر شد . در نیمه نهایی مقابل ایتالیا ، بار تیمش را روی دوشش کشید . در وقتهای تلف شده یک گل از روی نقطه پنالتی زد که اولین و تنها گلش در تورنمنت بود .

خدیرا ، دوباره " باکس تو باکس "
خدیرا در طول یورو با تیم ملی آلمان 12 شوت زد تا نمونه یک بازیکن " باکس تو باکس " شود . هیچ خطایی در طول تورنمنت انجام نداد . قوای تهاجمی بالایی داشت . او در میان بهترین های آلمان بود . یک گل مقابل یونان زد و یک پاس گل داد .
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
کریستیانو ، قهرمانی اسپانیا را در فرانسه دید
مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو ، تعطیلات کوتاهی را در فرانسه می گذارند . او در آن جا و از طریق تلویزیون ، قهرمانی اسپانیا در یورو را دید .
پس از حذف پرتغال ، کریستیانو گفت که دوست دارد اسپانیا قهرمان شود که همین طور هم شد . یکشنبه پنج هم تیمیش در رئال مادرید به قهرمانی یورو 2012 رسیدند . او حالا می داند که رقبای جدیدی برای توپ طلا دارد : کریستیانو اینیستا . کاپیتان رئال و بازیکن آلباسته ای ، در کنار کریستیانو و مسی بخت های اصلی توپ طلا هستند .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری رئال مادرید و آدرس viva-real-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 14571
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1